Rozpędzamy karierę


Dołącz do naszego zespołu Audytu i poznaj #MożliwościDoKwadratu

 

Poznaj nasze zespoły 

Sprawdź dostępne możliwości do kwadratu...

transparency static image

Developing Senior Associate

To wyjątkowa rola, dzięki której rozpędzisz swoją karierę!

W odróżnieniu od klasycznej ścieżki rozwoju w zespołach Audytu, tutaj rozpoczynasz pracę od razu na tak zwanym stanowisku “Seniorskim” - co pozwala na dynamiczny rozwój oraz daje możliwość regularnego nabywania umiejętności najbardziej pożądanych na rynku pracy.

W DSA kładziemy nacisk na doskonalenie rozwoju zawodowego w Audycie i zaangażowanie w realizowanie całości projektu audytowego. Już od początku pracy zaangażujesz się w ciekawe zadania audytowe, pod okiem doświadczonego seniora. Pozwoli Ci to szybciej i bardziej efektywnie, nie tylko zdobyć wiedzę o samym audycie i o tym jak działają firmy, ale również doświadczenie w wielu branżach.
Kogo szukamy?
Szukamy osób gotowych do intensywnej pracy i nauki, zdeterminowanych do rozwoju posiadanych kompetencji i zdobywania kolejnych. Kandydat/ka dołączający/a do Audytu jako DSA powinien/a mieć już za sobą pierwsze profesjonalne doświadczenie czy to w obszarze Audytu czy w innych dziedzinach finansów np. księgowość, controlling, SSC.

Rozpędź z nami swoją karierę - aplikuj!
transparency static image

Proces rekrutacyjny krok po kroku

Wyślij swoją aplikację.
Poczekaj na odpowiedź z naszej strony. Wrócimy z informacją czy Twoja aplikacja będzie dalej brana pod uwagę w procesie rekrutacji.
Po otrzymaniu od nas pozytywnej odpowiedzi przystąp do testu językowego. Zostaniesz poinformowany o jego wyniku drogą mailową.
Następnie prześlemy informację o przekazaniu Twojego profilu do osób odpowiedzialnych za proces po stronie zespołu Audytu.
Otrzymasz zaproszenie na Assessment Center. Spotkania odbywać się będą w kwietniu lub w maju. Decyzję o zatrudnieniu otrzymasz w ciągu kolejnych 3 dni roboczych. Start współpracy planujemy na lipiec/sierpień.

...także dla doświadczonych audytorów 

transparency static image

Experienced Hires

Masz już co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy w badaniu sprawozdań finansowych w zewnętrznej firmie audytorskiej i szukasz dalszych możliwości rozwoju? Posiadasz wykształcenie wyższe, dobrze znasz przepisy księgowe i masz gotowość do ciągłego uczenia się oraz rozwoju? Dodatkowo, komunikacja w języku angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu? 

Sprawdź nasze oferty dla Experienced Hires i ciesz się z #MożliwościDoKwadratu jako część PwC Polska.


Dlaczego Audyt w PwC?

Mamy to na papierze - jesteśmy największą i najlepszą firmą audytorską w Polsce oraz liderem wśród firm obsługujących spółki giełdowe 🏆


W 2024 roku czwarty raz z rzędu zajęliśmy dwa pierwsze miejsca w rankingu “Rzeczpospolitej” i “Parkietu”. Po raz kolejny zostaliśmy największą i najlepszą firmą audytorską w Polsce oraz liderem wśród firm obsługujących spółki giełdowe.

🟧 Dołącz do nas i zobacz jak w praktyce wygląda praca Audytora w najlepszej firmie audytorskiej w Polsce.

Wybierając Audyt w PwC wybierasz

Karierę doradcy kompleksowo patrzącego na działalność firm.
Pracę w zespole bazującą na różnorodnych doświadczeniach, kompetencjach
i technologiach.
Zdobywanie wiedzy dużo szerszej niż rachunkowość i sprawozdawczość.
Budowanie trwałych relacji biznesowych z naszymi klientami.
Zgrany zespół, który jest dla siebie wsparciem i inspiruje do ciągłego rozwoju.
Integracyjne wyjazdy, wspólne sporty i hobby po pracy w grupach pracowniczych.

Poznajmy się lepiej czyli audytowe after hours

Projekt Google Ask to format video, w którym nasi pracownicy odpowiadają na najczęściej zadawane pytania dotyczące ich pracy.
Media player
Media player
Projekt “Wybieram Audyt w PwC” to seria rozmów, dzięki którym poznasz szczegóły pracy w naszym zespole Audytu.
Słownik audytora to krótkie materiały na naszych kanałach: Instagramie i TikToku, które przygotowują Cię do tego z jakimi skrótami i słowami spotkasz się w pracy Audytora.

Przeczytaj artykuły naszych ekspertek i ekspertów

PWCSTUDIO_11557
Jak połączyć pracę audytora z well-beingiem?
Nasza audytorka Ewa Skora opowiada jak połączyć pracę audytora z well-beingiem.

Co mówią o nas nasi pracownicy?

Swoją przygodę zawodową rozpocząłem od praktyk w PwC. Następnie zostałem Developing Senior Associate. Obecnie pracuję na stanowisku Established Senior Associate. Studiuję audyt finansowy na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. W pracy jestem odpowiedzialny za zarządzanie realizowanym projektem. Przydzielam obowiązki w zespole z którym współpracuje. Jestem w stałym kontakcie z klientem, informuje go o postępach prac, pozyskuje informacje oraz dbam o dobre relacje. Uważam, że praca w audycie to różnorodność realizowanych projektów, która sprawia, że ciągle się rozwijam oraz wykonuje nowe zadania. Audyt to także wspaniali ludzie, którzy motywują do działania i tworzą rodzinna atmosferę w pracy. 
img1
Rafał Wcisło
Experienced Senior Associate
Łódź
Mam na imię Agnieszka, pracuję w audycie od ponad 1,5 roku. Miałam okazję dołączyć do PwC jako uczestnik ścieżki Workforce of the future i szczerze mogę polecić tą drogę kariery. Rozpoczęłam pracę jako Developing Senior Associate i od początku miałam możliwość realizacji projektu w roli Seniora, ze wsparciem doświadczonej osoby. Niesamowita ilość wiedzy i wsparcia bardziej doświadczonych kolegów i koleżanek okazała się nieocenionym atutem tego miejsca.
img2
Agnieszka Góra
Established Senior Associate
Warszawa
Moja przygoda z PwC rozpoczęła się w 2019 roku. Nie mając żadnego wykształcenia finansowego czy doświadczenia kierunkowego rozpocząłem pracę jako konsultant i krok po kroku poszerzałem swoją wiedzę rachunkową i rozumienie biznesu. Na co dzień zajmuję się badaniem spółek produkcyjnych i z segmentu automotive, niemniej na przestrzeni minionych lat uczestniczyłem także w projektach z branży paliwowej, gamingowej czy energetycznej, co umożliwiło mi zdobycie cennego doświadczenia i szerszego spojrzenia na biznes. Dzięki PwC mogę również się spełniać w zakresie prowadzenia szkoleń czy webinarów co bardzo lubię i czym zajmuję się dobrze. Cenię sobie dobrą atmosferę w zespole i wzajemną pomoc oraz zaangażowanie – takie wartości, w połączeniu z wiedzą i profesjonalizmem, stanowią filary audytu w PwC!
img3
Maciej Woźniczyszyn
Manager
Warszawa
Jakie są 3 kluczowe elementy praktyk w PwC? Ogromne dawki wiedzy, ciągły rozwój oraz nowe wyzwania. Praca w audycie daje wyjątkową szansę na poznanie biznesu od środka, a praktyki umożliwiają poszerzenie całego wachlarza kompetencji. A w trakcie ich trwania najcenniejsi są ludzie, którzy w każdej chwili są na wyciągnięcie ręki i z uśmiechem na twarzy pomagają rozwiązać wszelkie problemy. Choćby dla nich - zdecydowanie warto spróbować!
img2
Julia Pawlata
Developing Senior Associate
Łódź
W PwC pracuję od ponad 2 lat. Do działu Audytu Ogólnego przyszłam z doświadczeniem zdobytym przed zmianą ścieżki kariery. Nie pracowałam wcześniej w finansach, a studia finansowe zrobiłam podyplomowo - mimo tych "braków" PwC zaoferowało mi pracę i dzięki praktycznym szkoleniom szybko odnalazłam się w nowej roli. Zyskałam nowe umiejętności         i wiedzę, a poprzednie kompetencje wpływają pozytywnie na zrozumienie audytowanych spółek i są doceniane przez współpracowników. Różnorodność w zespole to świetny przykład wartości PwC - Work together oraz Make a difference!
img2
Anna Kraszewska-Bis
Starsza Konsultantka
Warszawa
Pracę w PwC rozpoczęłam 7 lat temu na stanowisku asystenta. Dzięki bardziej doświadczonym członkom zespołu i ich pozytywnemu nastawieniu udało mi się szybko wdrożyć w obowiązku zawodowe, a każdy kolejny miesiąc pracy przynosił nieograniczoną możliwość nauki i zbierania doświadczenia. Teraz jako manager staram się kontynuować budowanie tej pozytywnej atmosfery wspólnego uczenia się, przekazywania wiedzy i wsparcia
img2
Kaja Szukała
Manager
Warszawa
Po kilku latach doświadczenia jako audytor - szukałam szansy na rozwój, nowych doświadczeń, ciekawych i nietuzinkowych projektów i świetnie trafiłam bo PwC to dla mnie zdecydowanie możliwości do kwadratu! Moja przygoda z PwC rozpoczęła się już na stanowisku doświadczonego seniora w audycie ogólnym. I aktualnie po niecałych dwóch latach pracy zostałam managerem. Na co dzień koordynuje proces weryfikacji sprawozdań finansowych dynamicznie rozwijających się Spółek, co pozwala mi łączyć umiejętności analityczne z biznesowym spojrzeniem na rynek. PwC to dla mnie niekończące się szanse, wspaniali ludzie, eksperci i nieograniczone możliwości.
Katarzyna Olkowicz
Katarzyna Olkowicz
Manager
Wrocław