Service Delivery Center

Service Delivery Center (SDC) w Katowicach wspiera działy audytu finansowego spółek PwC zlokalizowanych w UK, Niemczech oraz krajach CEE (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Litwa, Łotwa, Estonia, Macedonia, Rumunia, Serbia i Słowenia). 

SDC rozpoczęło działalność jesienią 2009 roku i od samego początku dynamicznie się rozwija. W styczniu 2013 roku zatrudnialiśmy ponad 350 pracowników oraz niezależnie zaproponowaliśmy ciekawy program stażowy dla studentów. 

Nasz zespół to młodzi, ambitni ludzie, którzy swoją karierę zawodową wiążą z obszarem finansów. Większość pracowników ukończyła (lub kończy) studia z zakresu finansów i rachunkowości lub ekonomii, choć nie tylko. Wśród nas są również filolodzy oraz humaniści, którzy postanowili pozyskać wiedzę z zakresu audytu finansowego i tym samym zdobyć atrakcyjny na rynku pracy zawód.

 pwc map

Praca w SDC

Nasza praca polega na realizacji zleceń audytorów PwC, które skupiają się na wybranych obszarach audytu finansowego. Na zlecenie naszych klientów weryfikujemy dokumenty finansowe, analizujemy otoczenie rynkowe spółek, przygotowujemy raporty oraz wykonujemy testy detaliczne i inne.Procesy są ustandaryzowane z uwzględnieniem wymagań poszczególnych terytoriów i charakteryzują się stosunkowo krótkimi terminami wykonania. Są realizowane w języku angielskim, niemieckim, węgierskim, czeskim, czy słowackim.Jest to praca stacjonarna, dopasowana do sezonowości danych procesów finansowych. Biorąc pod uwagę powyższe czynniki w codziennej pracy liczą się takie umiejętności jak:

  • Dobra znajomość zagadnień finansowych (oferujemy odpowiednie przygotowanie do wykonywania zadań poprzez różnego rodzaju szkolenia i działania rozwojowe)
  • Umiejętność uczenia się
  • Umiejętność analitycznego myślenia i pracy z liczbami
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Zdolność do pracy pod presją czasu
  • Znajomość j języków obcych: angielski, niemiecki, czeski, słowacki lub węgierski

Proces rekrutacji w SDC

1. Jeżeli jesteś zainteresowany daną ofertą aplikuj przez naszą stronę internetową. Wypełnij krótki formularz aplikacyjny oraz dołącz swoje CV. Podczas tego etapu analizujemy Twoje umiejętności na poziome informacji zawartych w CV. Osoby, które spełniają  postawione przez nas wymagania zostaną zaproszone do kolejnego etapu rekrutacji

  • Zwróć uwagę na jakość swojej aplikacji
  • Pamiętaj, aby zamieścić informacje które mogą być istotne z punktu widzenia oferty, na która aplikujesz (kursy, szkolenia, dodatkowa działalność)
  • Przed wysłaniem aplikacji sprawdź, czy Twoje dokumenty nie zawierają błędów

2. Rozmowa telefoniczna. 

Jeżeli spełnisz nasze oczekiwania na poziomie aplikacji, nasz rekruter  zaprosi Cię na rozmowę telefoniczną, która ma na celu sprawdzenie Twojej motywacji oraz znajomości języków obcych. Tipsy:

  • Zapoznaj się z profilem naszej firmy
  • Zastanów się jakie kompetencje mogą być dla nas ważne pod kątem  stanowiska na które aplikujesz
  • Zastanów się nad sytuacjami, w których mogłeś sprawdzić posiadane umiejetności


3. Spotkanie w naszej firmie.

Jeżeli rozmowa telefoniczna przebiegnie pomyślnie zostaniesz zaproszony na spotkanie, podczas którego w zależności od stanowiska, na jakie aplikujesz, będziesz mógł się sprawdzić w różnych zadaniach, tj.:  

  • Praca w zespole
  • Testy badające predyspozycje do pracy w naszej firmie
  • Rozmowa z osobami zarządzającymi danym zespołem