Proces selekcji

W PwC jesteśmy otwarci na ludzi ambitnych i pełnych energii, dokładnie takich jak Ty.

Jak do nas trafić? Oto kilka podstawowych informacji.

Jeśli już wiesz, że chcesz z nami pracować, znajdź w aktualnych ofertach ogłoszenie odpowiadające Twoim zawodowym zainteresowaniom i zastanów się, czy spełniasz wszystkie wymagania. Gdy tak jest, zacznij od wypełnienia formularza zgłoszeniowego, do którego odniesienie znajdziesz poniżej interesującej Cię oferty pracy. Po wysłaniu aplikacji zaczyna się proces selekcyjny, która składa się z 3 etapów.


Pozytywne przejście tych 3 poziomów oznacza, że już możemy przywitać Cię w naszej firmie!



Etapy procesu selekcyjnego:

  • 1 Ocena dokumentów aplikacyjnych załączonych do formularza zgłoszeniowego online (CV oraz listu motywacyjnego).
  • 2 Rozmowa kwalifikacyjna z pracownikami działu rekrutacji i/lub z kierownikiem działu, który szuka osoby do swojego zespołu.
  • 3 Rozmowa z menedżerem, który szuka osoby do swojego zespołu.